发新话题
打印

[2服宣战] PLANT's Declaration of War Upon the Holy Zentraedi Empire

主編滿塞
For the king for the land for the mountain!For the green valleys where dragons fly~

TOP

Fabrikkens krigserklæring ved Den Hellige Zentraedi Empire
Aprilius One, 5 juni, Parallel Kalender 0001 aka 6 juni 2008 AD

På vegne av People Liberation Fungerende Nation of Technology, så vel som hennes Øverstkommanderende for rådet, jeg presentere følgende merknad til utenriksministeren av den Hellige Zentraedi Empire og regjeringen representert av Excellency.

Regjeringen i Folkerepublikken Liberation Fungerende Nation of Technology har brukt alle krefter siden begynnelsen av krisen å få til en fredelig oppgjør. Men i stedet for å godta våre generøse tilbudet, Imperial Regjeringen av den Hellige Zentraedi Empire recklessly fortsatte å angripe Atlantis. I tillegg har Den Hellige Zentraedi Empire, uten å informere regjeringen i anlegget, rullet et betydelig antall tropper i nærheten av opprinnelig anlegg-Altantis grensen. I den oppfatning av plante-og hennes borgere, denne loven setter vår marginale territorium i et alvorlig og overhengende fare.

I følge av dette opprørende skritt tatt av Den Hellige Zentraedi Empire, jeg har den ære på instruksjonene av mine Regjeringen, for å informere Excellency som følger:

Hennes Høyhet kansleren, mine august Sovereign, i navnet til personer Liberation Fungerende Nation of Technology, godtar utfordringen, og vurderer selv henceforward i krig med Zentraedi.
For the king for the land for the mountain!For the green valleys where dragons fly~

TOP

发新话题